I’m flexing hard up in this bitch no I do not know what to say
I dont really gotta say anything, I just gotta pull out my K

Lil Flash – Lil Flexer from Big Gucci Sosa VEVO



More hip hop songs and rap music, click here

For more top music and best songs from around the world on DEMAGAGA, click here
  1. G-Eazy – I Mean It ft. Remo
  2. YG – Who Do You Love? ft. DrakeTrey Songz – Na Na
  3. Nicki Minaj – Only ft. Drake, Lil Wayne, Chris Brown
  4. Tyga – Hookah ft. Young Thug
  5. Big Sean – I Don’t F*ck With You
  6. Rich Gang – Lifestyle ft. Young Thug, Rich Homie Quan
  7. Rae Sremmurd – No Type
  8. Big Sean – Blessings (Explicit) ft. Drake, Kanye West
  9. T.I. – About The Money ft. Young Thug
  10. Kevin Gates – Really Really

For more music on Demagaga, click here
  1. Riff Raff – Brick Off the Balcony
  2. Chris Brown ft. French Montana – Antidote (Remix)
  3. Juicy J – Miss Mary Mack
  4. DJ Khaled – Gold Slugs
  5. Usher – Chains ft. Nas, Bibi Bourelly
  6. AZ – Back To Myself ft. Soshy
  7. P Reign – Rich
  8. Missy Elliott – WTF (Where They From) ft. Pharrell Williams
  9. G-Eazy x Bebe Rexha – Me, Myself & I
  10. Shaw Monsta – 100 Mill
Song lyrics / paroles de chansons / letras de canciones / letras de músicas / Songtexte / текст песни / 歌词 / 歌詞 /노래 가사

For more top songs and best music from around the world on DEMAGAGA, click here
Lil Flash – Lil Flexer Song lyrics

[Intro]
GGP, G..G..P, GGP
My car ain’t got no roof on it, yo car got a boot on it
I’m on it like blue bonnit, my weed is just so toxic
Gang, aye
Sosa On The Beat

[Hook]
I’m flexing hard up in this bitch no I do not know what to say
I dont really gotta say anything, I just gotta pull out my K
It’s a finesse-a-thon we juggin’ everything
Flash Flood warning coming through, I’m wetting everything Gang!
I’ma Lil flexer don’t wear no Mason Margiela, Gotta hit up my bank teller
I’m just tweakin’ like The Goodfellas, blowing this gas from the loft
When I pull up yeah they smell us

[Verse 1]
My car ain’t got no roof on it, yo car got a boot on it I’m on it like blue bonnit
My weed is just so toxic, cut the crap, cut it out, in the cut Neosporin
Off a flat hear every sound laugh to the bank, flex Tracy Morgan
I’m flexing they got pissed, I want more, more no less my wrist froze piss
Take em’ out, do the chores and take it step by step
It’s time to collect… collect, collect
My blunts a collector’s item, this bitch gon’ do whatever I say just like I’m Simon
Simon says go out and get it, keep your eyes up on the prize Rappers falling off, they cannot climb
Yeah I’m bugging, Buzz Life is what I’m living
Almighty killed the beat, Lil Flash he took the life sentence
Out in Texas, in yo bitch mouth like a dentist (Gang, Gang, Gang)

[Hook]

[Verse 2]
Geeking like I’m off 10 flats, I do not pass just check my stats
Watchu smokin ain’t no pack, that pack make you get a rash
Got white like Ku Klux Klan, I’m glo-ing just like it’s lamp
Want a feature from me? A band
Flexing like I’m Undertaker, Kane
If ya talking out ya brain, swisher music to ya face
All I do is flex WWF, I roll up too much gas I confess
Glo Gang , them my jest
And I just walked down from the ‘Jects, I’mma walking trap house yeah I’m always on deck
Remember rolling up under my school desk (Gang, HaHaHa Ha)

[Hook]

Song lyrics from Genius.com.

For more hip hop music, click here
For more awesome songs of 2015 For More Awesome Music from Demagaga, Click Here